Διαφημίζοντας ένα site στο Google Adwords

Διαφημίζοντας ένα site στο Google Adwords

Το Google adwords είναι μία υπηρεσία της μεγαλύτερης μηχανής αναζήτησης του διαδικτύου (Google), που σαν σκοπό έχει την άμεση διαφήμιση και προώθηση ιστοσελίδων στο ίντερνετ. Το adwords δραστηριοποιείται σε όλο τον κόσμο και σε εκατομμύρια ιστοσελίδες – δίκτυα που συμμετέχουν στα προγράμματα διαφήμισης της google.

Έχει αποδειχτεί ο αποδοτικότερος τρόπος διαφήμισης, αφού παρέχει άμεσα αποτελέσματα και αύξηση επισκεψιμότητας στις διαφημιζόμενες ιστοσελίδες χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες που απαιτεί ένα καλό seo πρόγραμμα. Με το adwords εμφανίζεστε στο ίντερνετ 24 ώρες το 24ωρο, στα αποτελέσματα της google με λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούν οι χρήστες όλου του κόσμου για τις αναζητήσεις τους και σε εκατομμύρια ιστοσελίδες του διαδικτύου που φιλοξενούν διαφημίσεις της google μέσω του προγράμματος google adsense.

Ο μέσος αριθμός εμφανίσεων μιας διαφήμισης στο adwords, υπολογίζεται περίπου στις 150.000 εμφανίσεις σε όλα τα δίκτυα διαφημίσεων της google την ημέρα.

Ο αριθμός δεν είναι υπερβολικός αν γνωρίζει κάποιος πως λειτουργεί το πρόγραμμα διαφημίσεων Google Adwords. Το σημαντικότερο όλων βέβαια είναι πως το πρόγραμμα είναι αρκετά ευέλικτο από όλες τις πλευρές.

Μας δίνει την δυνατότητα να δαπανήσουμε από 10€ μέχρι όσα χρήματα επιθυμούμε. Έχουμε τον έλεγχο των διαφημίσεων μας καθημερινά στο control panel που μας δίνεται από την υπηρεσία της adwords και μπορούμε να βλέπουμε αναλυτικότατα θα έλεγα τα στατιστικά στοιχεία της διαφήμισης μας, όπως π.χ.: πόσες εμφανίσεις έχουμε καθημερινά, πόσα κλίκ, πόσα χρήματα έχουν ξοδευτεί από τον καθηερινό μας προυπολογισμό, την απόδοση της διαφήμισης μας αλλά και χρήσιμα εργαλεία και μυστικά, που θα μας βοηθήσουν να κάνουμε την διαφήμιστική μας καμπάνια ακόμα πιο αποδοτική. Ακόμα μπορούμε να παγώσουμε την διαφήμιση μας για όσο διάστημα θέλουμε χωρίς να χρεωνόμαστε και να την ξεκινήσουμε πάλι από εκεί που έιχαμε μείνει.

Με τον καθημερινό προϋπολογισμό που εμείς ορίζουμε, έχουμε την ασφάλεια πως δεν θα υπερχρεωθούμε για την υπηρεσία, αφού η διαφήμιση μας θα σταματήσει αυτόματα να προβάλετε μόλις καλυφθεί ο ημερήσιος προϋπολογισμός που έχουμε ορίσει. Να σημειωθεί βέβαια πως όσος πιο μεγάλος ο προϋπολογισμός, τόσο πιο αποδοτική και η διαφήμιση μας. Η σχέση επισκεψιμότητας και κόστους στην διαφήμιση, φυσικά είναι ανάλογη.

Τρόπος λειτουργίας Google Adwords και χρέωση…

Οι διαφημίσεις στην google adwords, έχουν πολλά επίπεδα τεχνολογίας και χρέωσης, το πιο κοινό είναι το σύστημα PPC (Pay Per Click).

Αυτό σημαίνει πως για την διαφήμιση μας πληρώνουμε μόνο κάθε φορά που κάποιος χρήστης κάνει κλίκ πάνω σε αυτή και μεταφέρεται στην ιστοσελίδα μας. Η χρέωση γίνεται αυτόματα από το Budget που έχουμε ορίσει και είναι από 0,01 λεπτά του ευρώ, μέχρι όσα έχουμε ορίσει. Με αυτόν τον τρόπο το κεφάλαιο μας μπορεί να κρατήσει για πολλές μέρες ίσως και μήνες και να έχουμε κάνει μία πετυχημένη διαφημιστική καμπάνια στο διαδίκτυο με πολύ λίγα χρήματα. Οι διαφημίσεις μας εμφανίζονται στο ίντερνετ στα αποτελέσματα αναζητήσεων της google, δεξιά της σελίδας αλλά και πάνω στην σελίδας στην αρχή των αποτελεσμάτων.

Έτσι η διαφήμιση μας είναι ορατή σε κάθε αναζήτηση σχετική με το θέμα της ιστοσελίδας μας και χωρίς να έχει υψηλή κατάταξη στις εμφνίσεις της Google. Σε αυτό το σημείο είναι που υπερτερεί με διαφορά από ένα seo πρόγραμμα για ιστοσελίδες. Τελειώνοντας αξίζει να σημειωθεί πως για να ξεκινήσουμε να διαφημιζόμαστε στο adwords απαιτούνται μόνο λίγα λεπτά, αφού η υπηρεσία είναι online και το μόνο που χρειάζεται είναι μία απλή εγγραφή στο adwords και η διαφήμιση μας είναι online μέσα σε μισή ώρα από την δημιουργία της.

Το μυστικό μιας καλής διαφήμιση στο Google Ads

Bέλτιστα αποτελέσματα με άμεση αύξηση επισκεψιμότητας αλλά και επιστροφή επένδυσης μπορεί να επιτευχθεί μόνο από πιστοποιημένους Google Adwords Editors. Ωστόσο, το μόνο που θα μπορούσαμε να πούμε σαν μυστικό για μία καλή διαφήμιση στο adwords, είναι τα εξης: Παρακολουθούμε πάντα τα στατιστικά της διαφήμισης μας ώστε να κάνουμε χρήσιμες αλλαγές αν χρειαστεί, σε λέξεις κλειδιά κ.λ.π.

Γράφουμε έναν ελκυστικό τίτλο , αλλά και μία όσο γίνεται πιο ενδιαφέρουσα περιγραφή. Και τέλος επιλέγουμε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά που είναι σχετικές με την διαφήμιση μας, με το χρήσιμο εργαλείο εύρεσης λέξεων κλειδιών που μας δίνεται από την google. Να σημειώσουμε πως για καλές θέσης εμφάνισης σε σχέση με άλλες διαφημίσεις του ιδίου θέματος, λόγο μεγάλου ανταγωνισμού, απαιτείται μία σοβαρή έρευνα στην χρέωση των λέξεων κλειδιών, ωστε να οριστεί και το κατάλληλο ημερήσιο Budget ανάλογα με την θέση που θέλουμε να πετύχουμε. Ο κανόνας φυσικά είναι ο εξής: Όσο πιο πολλά χρήματα τόσο πιο πολλές εμφανίσεις και καλύτερη θέση.

Συνίσταται πάντα η δημιουργία διαφημίσεων στο adwords, να γίνεται από εξειδικευμένα άτομα και εταιρείες, που έχουν καλή γνώση αυτών των υπηρεσιών και έχουν την δυνατότητα να δημιουργήσουν επιτυχημένες καμπάνιες.

Avatar

Νικολέτα Ασημακοπούλου

Είμαι μια δημοσιογράφος, millenial, fashion idol και πολλά άλλα!

Back to top